Alla inlägg den 23 november 2012

Av Ellinor Berle - 23 november 2012 20:20

♥Hejhej! Jag har faktiskt inte gjort så mycke idag, förutom att tråka och kolla på hans underbara ansikte då han sitter i korridoren med dator i knäet. När jag skulle ha SO, dörren var öppen, han kollade in, och gedde ett leende som tillhör bara mig, ingen annan alls. Hans ögon lyste, hans läppar blev bredare. Men när han gick förbi, kännde allting så tomt, det kändes som om en del av mig försvann just. 

Som Emma säger: Ni är så nära varann, men ändå långt ifrån.

Det menas med att jag och han har skåpen TYP brevid varandra, men ändå har vi aldrig snackat irl, bara gett leender. Fast han hade lovat mig, att innan min födelsedag, så kommer han att snacka med mig.




Jag vet jo att det är några som kollar in i bloggen, och läser inlägg osv. Jag skulle vilja be er att komentera saker jag kan blogga om, för att ibland så hittar jag faktiskt inte på nånting. Som idag, hittade inte på nånting, men sen kom SO:n och då hände de, men på helgarna finns det inget att göra, så ska jag inte blogga alls på helgerna, eller ska just DU hitta nånting jag kan blogga om?♥

 

Av Ellinor Berle - 23 november 2012 00:42

♥Hejhej! Dans på idrotten idag, hm "nu ska ni dansa i par" man tänker ba: Men snälla!!!! kom igen? 

Usch fyfan :/ Den ända jag vill är att dansa med  pojken jag gillar, han den långa, underbara, fina. Man kan inte änns tänka på han utan att fara in i en värld där bara jag och han finns. 


Spruuuuta direkt efter idrotten D:! Ajjjajajjjajajajja det känns fortfarande, blöö :c

Det svider som fan asså! Varför ska man ta sprutan änns? Jag menar förr i tiden, så behövde man inte ta nån spruta alls o,o


Nu ska jag nog lägga mig, pusspuss!!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


♥Hejhej! Jag heter Elly, och bor i Umeå.. om du vill veta lite mer om mig tryck på "visa presentationen"♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards