Direktlänk till inlägg 21 november 2012

♥OMPROV♥ - 2012-11-21♥

Av Ellinor Berle - 21 november 2012 19:44

♥Hejhej! Idag har de varit en helt okej dag. Jag log idag för första gången på flera månader, såklart har jag skrattar osv. Men det var inte samma sak, när jag såg honom kändes det så naturligt o le, man behövde inte anstränga sig. Han kollade mig i ögon. Och hans läppar som log tillbaka, har aldrig kännt nånting liknande♥


Hade omprov idag på fysiken ._. Jag försov mig igår, så det blev ingen fysik prov idag, fick göra de idag ist. Fick typ hjärnsläpp, uschuschusch!! :'<


Hoppas att det inte blir några mardrömmar inatt, för att det är jag inte värd!! För en gångs skull så tycker jag själv, att jag är älskad precis för den jag är, så jag behöver inte ändra på mig för att nån ska gilla mig. Så klart kommer det en dag då jag mår skit igen, men just nu är jag äntligen glad, typ :'3


Nu ska jag iaf sova, det tog flera timmar för mig o skriva en inlägg, HAHA! Klockan är 00:14 nu, måste lägga mig så att jag inte försover mig D: 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Berle - 10 december 2012 01:49

♥Hejhej!  Jahap, det känns jo bra att bråka med älsklingen i typ 2 timmar. Känns jävligt bra!  Aja, nu är allt över iaf... Han ska lägga sig, ska jag med, så jag inte missar bussen ://  Förlåt M.... hatar att bråka med dig älskling, men ...

Av Ellinor Berle - 6 december 2012 19:42

♥Hejhej!  Har haft sovmorgon idag. Men det hade väl alla på TC. Vaknade typ 7:30. Men nej, haha! Jag typ hedde kudde över huvet och typ somna om, en kvart senare ringde väckaklocka IGEN! Sen ringde pappa och frågade om jag ville åka med han ...

Av Ellinor Berle - 29 november 2012 17:27


♥Hejhej! Haha! Har garvat sönder idag! Halva klassen hade BIKE = Biologi/Kemi. Och grupp B gick hål. Jag och några andra satte på låtar t.ex. "bögarnas fel" <-- HAHAHAHA!  Jag menar inget illa mot dem som är homo, verkligen inte.    S...

Av Ellinor Berle - 23 november 2012 20:20

♥Hejhej! Jag har faktiskt inte gjort så mycke idag, förutom att tråka och kolla på hans underbara ansikte då han sitter i korridoren med dator i knäet. När jag skulle ha SO, dörren var öppen, han kollade in, och gedde ett leende som tillhör ba...

Av Ellinor Berle - 23 november 2012 00:42

♥Hejhej! Dans på idrotten idag, hm "nu ska ni dansa i par" man tänker ba: Men snälla!!!! kom igen?  Usch fyfan :/ Den ända jag vill är att dansa med  pojken jag gillar, han den långa, underbara, fina. Man kan inte änns tänka på han utan att ...

Presentation


♥Hejhej! Jag heter Elly, och bor i Umeå.. om du vill veta lite mer om mig tryck på "visa presentationen"♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards