Direktlänk till inlägg 6 december 2012

♥SOVMORGON♥ - 2012-12-06♥

Av Ellinor Berle - 6 december 2012 19:42

♥Hejhej! 

Har haft sovmorgon idag. Men det hade väl alla på TC. Vaknade typ 7:30. Men nej, haha! Jag typ hedde kudde över huvet och typ somna om, en kvart senare ringde väckaklocka IGEN! Sen ringde pappa och frågade om jag ville åka med han till skolan ist för att åka buss klockan 9:00. Såklart ville jag ha skjuss :DD


Jag bryr mig faktiskt inte om vad andra tycker osv. Men har typ hittat en jag verkligen älskar. Jag och han snackar ingenting på skolan. Men, kärlek kan visas på olika sätt, ibland bara med leender... som hans.

IFALL nån av er vill veta vem killen är... men några vet typ redan :PP så får du gärna fråga mig de, på "ställa frågor" eller på "kommentarer". :)


Och nu ska man öva till SO provet. Sen kommer jag säkert ha fysik omprov. Och så månste jag typ läsa en hel bok på en natt... Japp, det kommer gå och vetemjölet, men aa, jag dör väl inte av de. Okej det gör jag, eller gör jag? >.< HAHAHA!


Aja, här kommer det typ en låt, och SNÄLLA säg till om jag ska skriva en inlägg eller ej. För att, jag vet inte om det är änns nån som kollar in, och det gör nån men aa :/ 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Berle - 10 december 2012 01:49

♥Hejhej!  Jahap, det känns jo bra att bråka med älsklingen i typ 2 timmar. Känns jävligt bra!  Aja, nu är allt över iaf... Han ska lägga sig, ska jag med, så jag inte missar bussen ://  Förlåt M.... hatar att bråka med dig älskling, men ...

Av Ellinor Berle - 29 november 2012 17:27


♥Hejhej! Haha! Har garvat sönder idag! Halva klassen hade BIKE = Biologi/Kemi. Och grupp B gick hål. Jag och några andra satte på låtar t.ex. "bögarnas fel" <-- HAHAHAHA!  Jag menar inget illa mot dem som är homo, verkligen inte.    S...

Av Ellinor Berle - 23 november 2012 20:20

♥Hejhej! Jag har faktiskt inte gjort så mycke idag, förutom att tråka och kolla på hans underbara ansikte då han sitter i korridoren med dator i knäet. När jag skulle ha SO, dörren var öppen, han kollade in, och gedde ett leende som tillhör ba...

Av Ellinor Berle - 23 november 2012 00:42

♥Hejhej! Dans på idrotten idag, hm "nu ska ni dansa i par" man tänker ba: Men snälla!!!! kom igen?  Usch fyfan :/ Den ända jag vill är att dansa med  pojken jag gillar, han den långa, underbara, fina. Man kan inte änns tänka på han utan att ...

Av Ellinor Berle - 21 november 2012 19:44

♥Hejhej! Idag har de varit en helt okej dag. Jag log idag för första gången på flera månader, såklart har jag skrattar osv. Men det var inte samma sak, när jag såg honom kändes det så naturligt o le, man behövde inte anstränga sig. Han kollade...

Presentation


♥Hejhej! Jag heter Elly, och bor i Umeå.. om du vill veta lite mer om mig tryck på "visa presentationen"♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards